خب چی الان

خرید بک لینک
خب خب خب!سلاممممممم گوگولیای خودمخخخخخچرااااااااااچراااااا آخهچرا انقد موز خوشمزه یه؟ میدونم دیگه اونقد موز موز کردم دهنتون صاف شده ولی خب واقعا اونقد خوشمزه یه که همش برام سوال میشه که چطور ممکنه یه میوه انقد خوشمزه باشه!!!!صف دویست و شیشمونم که ملوم نیس اینروزا چیکار میکنه!!!خخخخخ!❤️واقعا اینروزا دهن هممون صاف شده ها !!! هی میزنیم دهن اونو صاف می کنیم هی اون میزنه دهن یکی دیگه رو صاف میکنه... خلاصه دهنمونو زدن صاف کردن...خخخخخخخخخخامروز آخرین روز پاییزه...ساعات آخرشه!من برا یلدا خرید کردما...خخخخیلی حال داد!خواستم فقط بگم ک اونقد نخورین که فردا پشیمون شین!امشب ساعت 22 ام بزنین یه شبکه ای که عشق جانمان اجرا داره:)))))))) هم چنین ساعت 23!!!!خخخ:)))))):)):)))))))))خب بسه دیگه!تمرکزتون رو IQباشه ها فقط!!!اگه یه موقه برا یه نفری اومدن تحقیقات... یا راستشو بگین یا هیچی نگین!خواهشا ها!!!مورد داریم برا اینجور چیزا طرف اعصابش خورده که بهش نگفتن حقیقتو..داره طلاق میگیره!!قضیه از اون چیزی که فکر می کنین حیاتی تره!چرا "رانینگ من" انقد باحاله؟چرا آخه؟عالیه عالییی!!!:)بعد... تازه بعدِ کلی ادعا کردن و هش سال طرفدار بودن تازه یه فیلمیو کشف کردم.. اصن عالی...اصن چقد خوبه!!اونقد که من منبع اینجور چیزام هیشکی دیگ نیس!!! وای خدایا..خدایا..جون من زودتر تابستون شو!حالا این خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:55

اگه این بلاگ اجازه داد من پایبند باشم به اینجا...

ایششش

..

راستی

میدونم جدیدا خیلی رو اعصاب شدم..

فشار زندگی زیاد شده

به بزرگی خودتون نادیده بگیرین

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 188 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:55

همیشه یه یارویی هست از لای صفنونوایی میره داخل نونوایی، معلومم نیست چیکارهی اونجاس. ولی میره.

my diario#

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 184 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:55

من قیافه ام یه جوریه که وقتی وارد حوزه امتحان میشم قبل اینکه بشینم رو صندلیم مراقب میگه جاتو عوض کن.

#اتفاق _افتاده

my diario#

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: يکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت: 12:55

فال حافظ راسته؟
ینی هرچی تو فال بود عین حقیقته؟
فالای دیگه چی؟
اووووووف
فال چیه اصن!
خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 13:18

شاید برای ناراحتی دیگه خیلی دیر باشه...

نود روز دیگه همین موقه ها نتیجه شو ببینم ولی الان وقت سختی کشیدنه!!!

وقت از همه چی گذشتن ... وقت نه گفتن به هرچی که دوسش دارم...

حتی موز ...

:(

امیدوارم نتیجه بده لطفا هر خواننده عزیزی که داری میخونی لطفا از صمیم قلبت برام دعا کن و مطمئن باش اگه یه نتیجه عالی داد جبران میشه برات!!!چه از طرف من!!

چه از طرف خود خودش...

هیچوقت ناامید نمیشم حتی اگه بدترین حادثه ها بیفته هرگزم تسلیم نمیشم!

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 191 تاريخ: يکشنبه 27 فروردين 1396 ساعت: 13:18

عیدتون که مبارک!
فقط..
برام خیلی دعا کنید جواب زحمتامو لااقل بگیرم!
+کی یادشه؟18خوش آمدی!

خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: يکشنبه 6 فروردين 1396 ساعت: 10:16

آخرین ساعتا و لحظات این سال کوفتی!الان که فکر میکنم خاطرات خوب واقعا قابل شمارشن برام!بااینهمه کشت و کشتار الان فک میکنم تا قبل لحظه سال تحویل ...این نودو پنج منم به اون دنیا میفرسته!درهرصورت هر چی که شد خرسمو به انیس ندین!حتی آتیشش بزنین ولی به انیس ندین!اصن باخودم دفنش کنین!و همچنین 13:58 یا خب چی الان...

ما را در سایت خب چی الان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: سه شنبه 1 فروردين 1396 ساعت: 3:33

صفحه بندی